FRIM.............



salam semua.....hehehehe...ini adalah gambau mase aku ngan geng2 persatuan alam sekitar berkunjung atau lebih tepat agi membuat lawatn sambil belajar ke Institut Penyelidikan Perhutanan Malaysia atau FRIM kat kepong, selangor......aktiviti yg telah dirancang untuk kitaowang kat sini memg best......penat pn memg pent...walaupun mendaki bukit jew...tapi track yg kitaowang ambik memg mencabr.....terase gak tekanan kat otot2 kaki nie....hehehe.....walaupun penat...tapi tetap ceronok.....macm2 spesis tumbuhan serta pokok dapat kitaowng lihat dan kenai.....yang paling aku ingat pokok tarzan ar n pokok gajah bersimpuh....first time tgk pokok2 nie....hehehe.....landskap dalm hutan nie pun cantik.....subhanallah.....agung yer ciptaan-NYA.....terase bertuah coz diberi kesempatan untuk melihat ciptaan-NYA......alhamdulilah......lepas mendaki....kitaowang naek lak titian gantung...memg mencabar tapi nak kata takut...aku x ar takut sgt malah lebih teruja mau naek....titian tu...hehehe.....aku memg suke aktiviti lasak lagi mencabar nie...hikhikhik.....titian nie kalo xsilp aku sepjg 150meter kot.....n memg tinggi.....after titian gantung kitaowng melawat lak air terjun...tapi kitaowg xar mandi pn....just maen2 air, itu pun idok lama kat kawasan air terjun tu...hehehe....after abis semua aktiviti...makan n sebagainya...tunggu bas...tapi lambt sesagt ar tunggu...coz brother yg ptt ambik kitaowg xdapt dihubungi...so dekt 2jam lebih menunggu brother tu.....tapi aku tetap bersyukur coz aktiviti persatuan ini dapat gak dijalankan dengan lancar dan sempurna.....alhamdulilah...k..sampai cini dulu....enjoy the pic.....XoxO

p/s: tapi disedari aku telah menderma sejumlah darah aku pada pacat dah ar tu lame sesgt darah tu mau berhenti....dari tenghri aku kena....sampai kew malm baru berhenti..itu pun setelah mendapt nasiht pakar iaitu nenek aku...huhuhu......apapun i not afraid with pacat...hahahaha

0 comments:

Post a Comment